29 Mart 2014 Cumartesi

DEM KARAKÖY

Çaylardan hoşlanır mısınız? Eğer farklı lezzetlerde çaylar denemekten hoşlanıyorsanız gitmeniz gereken inanılmaz güzel bir adres veriyorum size: Dem Karaköy! 
Mekana ilk gidişimde, ' Ne kadar çeşit çay olabilir ki, hadi 20 olsun 25 olsun' diye içimden geçirmiştim. Vardığımda mekan kalabalıktı ama içeriden neredeyse çıt çıkmıyordu. Soft bir müzik eşliğinde insanlar çaylarını yudumluyorken bir yandan da sohbet ediyorlardı. Ama bu kadar kalabalık bir yerde bu kadar insan aynı anda konuşurken, ortamda kulağa müzik dışında hiç ses gelmemesi ilgimi çekmişti.
Oturmak için bir yer bulabildikten sonra önüme menü geldi. Aman Allahıım! dedim o an. Aklınıza hayalinize gelmeyecek çeşit çeşit çay isimleri vardı. 15 dakika boyunca bir çay seçmeye çalıştık. Yalnız menünün şöyle bir güzelliği var. Eğer çayların hafif mi ağır bir tadı mı olduğunu anlayamıyorsanız, size bazı çayları çeşitli tatlılarla denemenizi önererek seçim yapmanızı kolaylaştırıyor. Biz de böyle bir öneriyi seçerek çayımızın yanına sufle söyledik. Çayın tadının güzelliğini bir kenara bırakın, kokusuna bile aşık oldum o an.
Kısacası gidip oradaki güzel çayların tadına bakmanızı tavsiye ediyorum. Şimdiden afiyet olsun!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder